powrót do dnia urodzin >
25 kwietnia lub do dnia zgonu >
13 czerwca,
główna nawigacja (powyżej) względem daty urodzin (25 IV)
Biogram z kalendarza historycznego: Leopoldo Alas y Ureña
Leopoldo Alas y Ureña (25 IV 1851 - 13 VI 1901)
, Clarín. Hiszpański pisarz, krytyk literacki. Leopoldo Alas y Ureña urodził się 25 kwietnia 1851, 173 lata temu. Znak zodiaku Byk ♉ (Taurus). Alas y Ureña zmarł 13 czerwca 1901, 123 lata temu. Leopoldo Alas y Ureña zmarł w wieku 50 lat - przeżył dokładnie 50 lat, 1 miesiąc i 19 dni - razem przeżył 18 311 dni.
Okres: XIX - XX wiek, zakres terytorialny: Europa i świat.
Biogram wybrano z bazy liczącej 138 179 pozycji. Dane o osobie pochodzą z bazy w wersji z dnia 2 stycznia 2022 roku (dzień tygodnia: niedziela, godzina 17:32). Kod identyfikacyjny biogramu alle18510425u0.
Związane w kalendarzu z datą zgonu - 13 czerwca 1901
Zmarli 13 czerwca 1901, w dniu zgonu postaci: Leopoldo Alas y Ureña
1901 (123) Leopoldo Alas → , pseudonim Clarín, hiszpański pisarz. Urodzony 1852. Zmarł w wieku 49 lat.
razem postaci w kalendarzu:
1
Urodzeni 13 czerwca 1901, w dniu zgonu postaci: Leopoldo Alas y Ureña
1901 (123) Tage Erlander → , szwedzki polityk. Urodzony Ransäter. Zmarł 1985, w wieku 84 lat.
razem postaci w kalendarzu:
1
Strona może używać informacji przechowywanych w pikach cookies w celach identyfikacji sesji użytkownika, analizy statystycznej oraz przechowywania informacji o logowaniu i korzystaniu z zastrzeżonych zasobów. Pliki cookies mogą stosować zewnętrzne systemy rekamowe zamieszczone na stronie. Rodzaj informacji przechowywanych w tych plikach możliwy jest do analizy przez ich podgląd w przeglądarce internetowej. Jeżeli zasady funkcjonowania pików tego typu może narazić Twoją prywatność możesz wyłączyć zapisywanie tych plików na dysku w ustawieniach przeglądarki, użyć dodatkowych programów i skryptów blokujących te pliki lub zrezygnować z korzystania z tego serwisu. Sposób podglądu, edycji i usuwania cookies zależny jest od rodzaju przeglądarki - zapoznaj się z funkcjonowaniem tych opcji lub poproś o pomoc twórcę programu.